بهترین ساعت های هوشمند سال 2020 برای خرید
نوشته شده توسط : ساحل

بهترین ساعت های هوشمند سال 2020 برای خریددانش و فناوریبهترین ساعت های هوشمند سنه 2020 برای خریدشاهین محمدی30 سپتامبر 20191 نظر3
با پروا به افزایش خرید ساعت های هوشمند تصمیم گرفتیم الی به شناسایی بهترین ساعت های هوشمند در سنه 2020 بپردازیم لغایت شما تجربه بهتری از خرید برترین ساعت های هوشمند داشته باشید.

ساعت­های هوشمند از وسایل جانبی گوشی­ های هوشمند هستند، بهترین ساعت هوشمند در سال ۲۰۲۰ که البته بعضی از آن­ها بدون احتیاج به گوشی هم کار می­ کنند. صحیح است که می­توانند به شما سررسید را نشان دهند، اما کارهایی دیگر مشابه گوشزد قرارها و روزهای مهم، گزارش سطح سلامتی شما و حتی پرداخت پول قهوه ای که صبح می­خرید هم از کارهایی است که می­توانند اتمام دهند.

امروزه بهترین ساعت­ های هوشمند کارهای زیادی سپریدن می ­دهند، مثل سرچ کردن در اینترنت با به کارگیری صدای شما، پیدا کردن موقعیت مکانی شما با به کارگیری GPS یا حتی پروا تپش قلب شما.

اوه، و اینکه بعضی از آن­ها به راستی یه ساعت خفن هستند که روی دستتون ببندید و با مد روز قبل بروید. در نوشتار پایین سعی کردیم بهترین ساعت های هوشمند جهان را با پروا به سطح توان و کیفیت ساخت و طراحی قشنگ گزینش کنیم.

برای این شغل ساعت­های هوشمند بسیاری تست شدند. اپل واچ Apple watch جدید که مدت کوتاه است وارد بازار شده، ساعت Samsung هم عقیده خیلی­ها رو به خودش جلب کرده و همینگونه ساعت مخصوص گوگل با اسم Wear OS.

در باره هر ساعت مواردی همانند دیزاین، عمر باتری، مشخصات، قیمت و دیگر موارد بررسی شد. در پایان لیستی که به ترتیب چشم وهمچشمی از بهترین است تهیه شد.

بهترین ساعت هوشمند Samsung Galaxy Watch
گلکسی واچ - بهترین ساعت های هوشمند سنه 2020 برای خرید
سیستم عامل: Tizen OS

عملکرد روی: Android, iOS

صفحه نمایش: 1.2″ or 1.3″ 360 x 360 Super AMOLED

پردازشگر: Dual-core 1.15GHz

سایز باند: 22mm or 20mm

حافظه: 4GB

طول عمر باتری: 4 روز برای 46 میلی­متری، کمتر برای ساعت 42 میلی­متری

روش شارژ: وایرلس

IP rating: 50 m

Connectivity: Wi-Fi, Bluetooth, LTE (for extra)

مزیت: عمر باتری قابل پروا – قابلیت چرخش مفید

عیب: شارژر احسان نداره – Bixby عالی نداره

بهترین ساعت هوشمندی که می­توانید در حال آماده بخرید از شرکت سامسونگ است. این ساعت Galaxy watch نامیده می­­ شود. در مقایسه با سری­های قبلی همین ساعت یعنی Gear Sport و Sear S3 که در سنه 2017 وارد بازار شده بودند، این ساعت پیشرفت­های بسیاری داشته است.

ما ساعت ارشد با صفحه 46 میلی­متری را آزمایش کردیم که باتری آن 4 روز دوام دارد حتی اگر شما مدام از آن کاربرد کنید. این به راستی خارق­العاده­اس، چرا که خیلی از ساعت­های این لیست با هر بار شارژ نزدیک یک روز عمر باتری دارند.

برنامه­های موجود در ساعت محدودتر از Wear OS یا Watch OS هستن.اما سامسونگ ساعتی را در پسندیدن شما پیمان داده که برای فعالیت­های ورزشی و تناسب اندام طراحی فوق­العاده­ای داره. سایر ویژگی­های این ساعت هم قابل توجه هستند.

بهترین ساعت های هوشمند برای خرید: Apple Watch 5
واچ سری 5 بهترین ساعت هوشمند اپل - بهترین ساعت های هوشمند سال 2020 برای خرید
سیستم عامل: watchOS 6

عملکرد روی: iOS

نمایش: 1.78″ OLED

پردازشگر: Apple S5

سایز باند: با توجه به سایز ساعت متغیر است

حافظه: 32GB

طول عمر باتری: 1 روز و 36 دقیقه

روش شارژ: وایرلس

IP rating: Water-resistant to 50m

Connectivity: Wi-Fi, Bluetooth, NFC, LTE

مزیت اپل واچ سری 5: صفحه همش صریح است – حافظه بیشتر

عیب: درازا عمر ناچیز باتری – گران بودن

ساعت هوشمند اپل که به گفته خیلی ها از بهترین ساعت های هوشمند دانشمند است در صدر این چشم وهمچشمی نیست. ولی اگر شما گوشی آیفون دارید این بهترین ساعتی است که می­توانید بخرید. وانگهی کار کردن با ان شبیه به گوشی آیفون است.

پیشرفت­های عظیمی در آن دیده نمی­­شود، اما مهمترین تغییر آن این است که برخلاف ساعت­های پیشین که صفحه در ان­ها خاموش می­شد این ساعت صفحه­ای همیشه صریح دارد. این بدین معناست که دیگر نیازی نیست برای دید صفحه ساعت حتما آن را تکان دهید.

طراحی ان شبیه به اپل واچ 4 است. ولی صفحه نمایش آن بزرگتر شده و در سایزهای 40 و 44 میلی­متری وارد بازار شده است.

هر ویژگی که انگاشت کنید برای تناسب اندام و سلامت نیاز است یک ساعت داشته باشد در اپل واچ 5 خواهید یافت. در ضمن دربرگیرنده مانیتور ECG، GPS tracking، پروا ضربان قلب و حتی اغلب است.

اگر به دنبال بهترین اپل واچ می­گردید، این همان است. البته این بهترین ساعت هوشمندی نیست که می­توانید برای ان پول بپردازید.

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ: گلکسی واچ اکتیو 2
واچ اکتیو 2 بهترین ساعت هوشمند سامسونگ - بهترین ساعت های هوشمند سال 2020 برای خرید
به عقیده من یگانه از بهترین ساعت های هوشمند برای خرید، ساعت هوشمند جدید کمپانی سامسونگ می باشد.

البته این را هم باید ذکر کنیم که این ساعت از زیباترین ساعت های هوشمند به حساب میاد و طراحی خاصی دارد.

مزیت­ها: طراحی عالی – Rotating digital bezel، و قیمتی خوب

معایب: قابلیت­های کمتر – در iOS عملکردهای محدودتری نسبت به اندروید دارد

سامسونگ یک ساعت خیلی خوب و ورزشی را از سری ساعت های گلکسی واچ Galaxy Watch دارد که روشن­تر است می­تواند با دیگر ساعت­ها چشم وهمچشمی کند. گلکسی واچ اکتیو 2 با صفحه نمایش 1.2 اینچی 360 در 360 با درخشش و زیبایی ویژه خود، ظرافت خاصی روی دست دارد. حس راحتی به دست می­دهد.

این ساعت کل ویژگی­های مورد بیچارگی برای محاسبه تناسب اندام شما را شامل می­شود. شدت تپش قلب، سنسور ECG، و برنامه سلامت برای پروا خواب و استرس شما را داراست.

این ساعت چندان هم ارزان نیست، ولی با پروا به تاثیر بالای ان در برابر برخی دیگر از ساعت­های هوشمند واقعا بها احسان دارد.





:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: